joi, 14 iulie 2011

Conspiraţie jidănească

Nu stiu ce impresie am lasat si nici nu imi pasa de impresiile pe care le las. Conteaza impresia care o las lumii cu care am contact direct, cu care pot vorbi, care poate sa ma cunoasca personal, nu anonimilor de pe forumuri. Iluzii? Da, imi fac iluzii pe care apoi incerc sa le realizez. e o mare diferenta.

Ar fi bine dacă nu te-ar interesa, aşa cum spui, impresia pe care o laşi. Dar spui un neadevăr, cu scopul de a arăta că tu eşti băiat deştept. Un neadevăr spus cu un scop, oricât de mic ar fi, se numeşte minciună.
Citeşte-ţi postarea, pe care o vezi mai sus, şi judecă-ţi-o...
Judecându-ţi postările, nu numai cea din cadru, înţeleg că eşti o persoană care vrei să arăţi ce deşteaptă eşti.
Să nu crezi că arătând că eşti „deştept” îţi creşte valoarea reală. Nu, îţi creşte valoarea numai în ochii celor mai proşti decât tine.
Te-ai gândit vreodată ce scop ai tu de atins pe forumurile pe care scrii? Cu alte cuvinte spus, ce vrei să realizezi util pentru tine şi semenii tăi, scriind pe forumuri?
Dacă vrei să-l aperi pe Isus Cristos nu faci un serviciu societăţii, ci jidanilor care vor să subjuge lumea; jidanilor care v-au pus să votaţi democratic ce energie electrică vreţi să aveţi; jidanilor care trăiesc din prostia oamenilor; jidanilor care au inventat democraţia, creştinismul, comunismul, iudaismul, încălzirea globală, big bangul, capitalismul, nazismul, Legionarismul Căpitanului Zelea Codreanu, partidele de tot felul, holocausturile şi multe alte credinţe devenite adevăr prin consens democratic.
Dacă eşti băiat deştept, cum crezi, arată-mi ce ştiu greşit, ce este greşit din ceea ce scriu, nu-i suficient să-mi spui că mint. Simpla afirmaţie a unuia ca tine sau ca Ion Coja, profesorul naţionalist, nu mă impresionează, nu mă mişcă de pe calea aleasă de mine.

Un comentariu:

  1. Bre, nea Traiane, lasă-i, bre, pe evrei în pace. Sunt şi ei oameni, ca şi noi. Au şi ei uscături, dar au şi contribuit enorm la crearea culturii universale.

    RăspundețiȘtergere