duminică, 7 august 2011

un comentariu la “Revoluţia islandeză. Presa europeană şi cea romanească nu ne-au spus nimic”

Comentariul tău e în așteptare.
08.08.2011 la 2:09 am
Sunteţi prea proşti domnilor pentru a înţelege ceva din ce scriu eu!
Eu scriu pentru oamneni mai puţin proşti decât mine.


Rândurile de mai sus le-am postat pe saitul Ion Coja: Mai mult ca sigur că nu vor fi publicate.
Toţi oamenii mai proşti decât mine nu pot înţelege, nu au inteligenţa necesară să înţeleagă, să judece pentru a ajunge să ştie, că întreaga omenire este condusă de jidani.
Mă pregătesc pentru un proces, o judecată, ce urmează a fi iniţiat în oraşuşl Îngerilor (Los Angeles) în care să-mi apăr drepturile furate de SSA, "Administraţia Securităţii Sociale", în faţa unui Judecător numit, nu ştiu de cine.
Când va avea loc această zi de judecată, nu ştiu. Numai Sântio Creatorul ştie.
Eu ştiu că apărându-mi drepturile mele voi apăra drepturile tuturor bătrânilor neputincioşi din Ţara Promisă.
Dar apărarea cea mai bună şi cu rezultate sigure este atacul. Atacul însă trebuie făcut numai cu Adevăruri ce nu pot fi contestate cu credinţe, gen popor ales de dumnezeu, In God we trust, We believe in change, credinţa noastră ortodoxă.
Toţi dumnezeii vor fi desfiinţaţi.
Partea proastă este că voi nu ştiţi nici măcar ce este un dumnezeu şi eu vă vorbesc de desfiinţarea lor, a dumnezeilor.
Orice partid este o religie. Nu vă daţi seama de asta . Nu vedeţi lupta dintre religii, dintre partide. Această luptă sterilă convine de milioane jidanilor care conduc lumea prin furt, jaf, conspiraţii de tot felul.
Deşteaptă-te române!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu