miercuri, 26 ianuarie 2011

Regimul Basescu – regim criminal impotriva poporului român?

      Regimul Basescu – regim criminal impotriva poporului român
    
     La această scrisoare, publicată de Ion Coja pe saitul lui, primită de la... unii, singurele comentarii ale profesorului, sunt:
ASA L-AM PRIMIT. NU ARE NEVOIE DE COMENTARII.
E REALITATEA ROMANEASCA !

EXCEPTAND CONOTATIILE POLITICE (PRM), “PERFORMANTELE” REGIMULUI BASESCU SUNT “INEGALABILE” IN ISTORIA ROMANEI…
      
Dacă-i spui prostului, în casă la el, că-i prost, se supără şi te dă afară. Aşa că am ieşit de pe saitul lui şi am venit la mine acasă.
      El, prostul, profesorul, nu are, nici măcar, capacitatea de a gândi să te întrebe: „De ce mă percepi ca fiind prost?” 
      Sigur că în astfel de situaţii te retragi din sfera lui de acţiune, din spaţiul lui, din casa sau saitul lui şi-l laşi pe prost în plata Domnului.
      Bine, vei spune, tu cititorule, dar toţi oamenii se supără, se simt jigniţi, când le spui că sunt proşti. Aşa este, se supără, se simt jigniţi pentru că sunt, într-adevăr, proşti, nu se cunosc pe ei înşişi, nu se ştiu. Ei, cu foarte mici excepţii, cred că sunt deştepţi, nu vor să afle de ce sunt consideraţi proşti.
      Este mare diferenţă între a şti că eşti prost şi a crede că eşti deştept.
      Această mare confuzie între a şti şi a crede se găseşte la Marele popor ales American, la cei din Ţara Promisă, năpădită, în aceste zile de pe urmă, de către jidani. Dar aceasta este o altă problemă pe care am s-o abordez cu altă ocazie, mai târziu.
      Eu pentru că ştiu că sunt prost, scriu numai ceea ce ştiu că este Adevăr, dar Adevăr verificabil, nu adevăr susţinut cu bibliografie sau cu mărturie; şi una şi alta pot fi neadevărate, ba chiar mincinoase.
      „Mărturia”, a cel puţin doi oameni, a fost considerată Adevăr şi introdusă în viaţa omului de către Moise, marele preot al neamului evreu, iar,
      „Bibliografia” a fost considerată adevăr şi introdusă în viaţa omului de către discipolii, ucenicii, preoţilor Isus Cristos şi Mahomed, care au scris, unii, Noul Testament al creştinilor şi alţii Coranul musulmanilor, aceştia luând ca adevăr mărturiile evreului Moise.
      Aceşti trei păstori vor fi nimiciţi într-o lună: sufletul Meu nu-i mai răbda şi li se urâse şi sufletul lor de Mine. (Zaharia 11:8)
      Eu vă scriu numai ceea ce ştiu, dar voi să nu mă credeţi; numai proştii cred.
      Profesorul Ion Coja, aşa cum se înţelege din scrisoarea publicată de el, iubeşte naţionalismul. El nu iubeşte naţia noastră română, aşa proastă şi adormită cum este; el iubeşte naţionalismul şovin al jidanului Corneliu Vadim Tudor. Ion Coja nu-şi iubeşte naţia, dezinteresat cum şi-a iubit-o Marele Om român Nicolae Paulescu. Doctorul Nicolae Paulescu a vrut desfiinţarea jidanismului, nu a evreilor sau ţiganilor români, pe care-i trata în mod egal, nediferenţiat, ca oameni bolnavi care intrau în spitalul lui.
      Toţi imbecilii se luptă cu preşedintele ţării, ales de majoritatea românilor, şi-i incită, pe credincioşii lor proşti, la ură împotriva propriei lor alegeri.
      Ce câştigă naţia, idioţilor, dacă distrugeţi un om care vrea să vă conducă, care ne-a promis că o să trăim bine dacă îl urmăm şi-l ajutăm?
      Schimbând conducătorul, nelăsându-l să-şi facă treaba, naţia pierde. Nu trebuie să mă credeţi. Numai proştii cred. Dar, numai idioţii pot continua să creadă pe unul care a fost în fruntea ţării şi a adus naţia la disperarea din aceste zile de pe urmă. Vă amintesc de trădătorul şi uzurpatorul României Ion Iliescu şi de gloata idioţilor din jurul lui, tot PSD-ul.
      Numai idioţii pot să-l creadă şi să-l urmeze pe Corneliu Vadim Tudor, care a distrus ideea de iubire de neam şi care nu vrea să-i supere pe jidanii (pe evrei, zice el) care-l finanţează.
      Isus Cristos a spus:
      Nu judecaţi, ca să nu fiţi judecaţi;
      Căci cu ce judecată judecaţi veţi fi judecaţi; şi cu ce măsură măsuraţi vi se va măsura.
(Matei 7:1, 2)
      Şi în jurul lui s-au strâns credincioşii, formând o credinţă pe care, de 2000 de ani, unii încearcă să o îmbunătăţească şi nu reuşesc.
      Eu vă chem la judecată, pentru că numai prin judecată ajungi să ştii adevărul şi să nu mai crezi minciuna ca fiind adevăr. Eu nu am nevoie de aplauze, de aprobări, de susţineri morale. Nu vreau să fac un nou partid, o nouă credinţă cu care să conduc lumea.
      Eu vreau să aflăm Adevărul împreună, prin judecată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu