duminică, 23 ianuarie 2011

Nu pot renunţa la numele "Antijidanism" al saitului.

@ Valerius, 23 ianuarie 2011, 11:21

      Dacă aş ţine seama de ce-mi recomandaţi dvs. ar însemna să ignor ceea ce ştiu eu; să mă întorc la credinţe.
      Dvs. aveţi multe credinţe pe care le consideraţi adevăruri, ca toţi profesorii, de altfel, şi absolut, toţi filosofii.
       "Antijidanism", este blogul meu pe care vreau să-l folosesc la maxima-i valoare tehnică (pe care nu i-o cunosc, deloc, încă) în lupta împotriva jidanilor care ne-au umplut ţara şi ne jefuiesc.
      Dacă aţi fi intrat pe blogul meu aţi fi aflat că „jidan” nu înseamnă „evreu”. Această sinonimie dintre „evreu” şi „jidan” este insinuată de jidanii evrei, în lupta lor împotriva adevărurilor care-i desconspiră.
      Efectul Moise, nu s-a manifestat numai la neamul ales evreiesc, ci la toate neamurile. Toţi semidocţii popoarelor au observat că dacă se manifestă cu curaj şi chiar orăznicie, ca oameni aleşi, ajung în fruntea bucatelor.
       Jidanilor nu le pasă de turmă, de gloată, de demo-.
      Trebuie să învăţăm din istorie, ca să n-o repetăm!
      Hitler a vrut să distrugă poporul evreu. Ce a cerut Creatorului aia a primit. Hitler a greşit prin cererea lui.     
      Noi trebuie să învăţăm că nu poţi distruge ce a fost întemeiat de către Creatorul Pământului şi al nostru cu tot ce-i sub soare. În schimb putem distruge puterea jidanilor existenţi în patria noastră, care vor a ne desţăra şi a ne jefui.
      Jidanii nu sunt opera Creatorului Real Iehova; Jidanii, tuturor naţiunilor sunt opera efectului Moise; Opera omului jidan, Moise şi a celorlalţi doi, Isus Cristos şi Mahomed.
      Proverbul românesc defineşte termenul, „jidan”, cât se poate de bine: „Hoţul neprins, e negustor (om) cinstit!”
      Fiţi, vă rog, foarte atenţi la ce vă scriu! Eu, Traian Ioan, scriu numai ceea ce ştiu că este adevăr.
      Nu am nevoie de aplauze, de slavă.
     Am nevoie de judecată, pentru că numai prin judecată descoperim Adevărul Creaţiei, Alternativă la Religii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu