sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Test cu o postare de pe forumul închis de trafic.ro

      Am luat la întâmplare o postare pe care am făcut-o pe saitul www.forumcrestin.com care a fost dezactivat de jidanii de la www.trafic.ro pe motiv de "Conţinut ofensator".

       Addenda la postarea mea anterioară. 
      Dinule, niciodată să nu-L blamezi, pe Creator, cum își acuză evreii Dumnezeul. Dacă L-ai cunoaște măcar cât Îl cunosc eu, n-ai îndrăzni să spui: „Deci avem în faţă un Creator slab care experimentează încă, e depăşit de situaţie. Asta-i Creatorul tau asa-zis inteligent?”
      Tu, Dinule, nu ştii sau ai uitat că am fost creaţi goi, ca nişte animale printre animale dacă poţi spune: „Dacă nu a putut să-mi creeze mediul acesta, atunci trebuia să mă facă un animal, să nu ştiu mare lucru de mine, să nu fiu conştient de starea mea, să nu am aspiraţii.” 
      Dacă astăzi eşti conştient de starea ta, ba mai mult, ai aspiraţii, asta înseamnă că ai evoluat singur, aşa cum a vrut Creatorul nostru; să cădem, să ne lovim, să ne ridicăm şi să mergem înainte singuri, fără să ne ţină El de mână. Scopul urmărit de El a fost atins parţial; urmează cizelarea şi fixarea cunoaşterii noastre proprii. De aceea El mă ţine de mâna dreaptă pentru a judeca popoarele, pentru a judeca escrocii lumii, pentru ca lumea să înţeleagă că am fost Creaţi de El, Iehova, Creatorul Real al întregului Pământ, cu toate anexele utilităţile strict necesare iniţierii unei vieţi civilizate bazate pe Adevăr, nu pe credinţă ca până acum.
      Felul de viaţă al omenirii, de până acum, bazat pe minciună şi credinţă, îl va face să se schimbe într-un fel de viaţă nou, bazat pe Adevăr, aşa cum a spus că: va face ceruri noi şi un Pământ nou!
      Şi acest fel de viaţă, care a ajuns să ne nemulţumească, este tot opera Lui; fără aceste necazuri şi suferinţe nu am fi avut cum să conştientizăm „Binele” şi „Răul” Geneza 3:22. Nu am fi ajuns să avem aspiraţii pentru altceva mai bun, mai bine făcut. Nu aş fi văzut răul credinţei şi al minciunii. Fără necazuri şi suferinţe aş fi fost mulţumit numai cu credinţa moştenită şi adoptarea speranţei vieţii de apoi.

      Dacă "Ne modelam dupa principiile si legile lui Dumnezeu." cum spui tu, nu facem altceva decât să repetăm istoria! Pentru a nu repeta istoria, care, evident, nouă, credincioşilor proşti, nu ne place, dar care este apreciată de jidani – trebuie, în primul rând să-L descoperim pe Creatorul Real, Iehova, să-L scoatem din mijlocul dumnezeilor de tot felul şi să-I descoperim Legile reale ale Împărăţiei Lui, ale creaţiei Sale. Nu să folosim regulile de viaţă, impropriu, numite legi, stabilite de nişte primitivi, ca legi ale lui Dumnezeu.
      Când spui: „Ne modelam dupa principiile si legile lui Dumnezeu.” uiţi că acestea sunt nişte reguli şi principii stabilite de nişte oameni pentru a-i conduce pe oameni. Uiţi de firea păcătoasă a mea, a omului.
      Legile stabilite de Creatorul Iehova nu pot fi călcate!
      Călcate pot fi numai regulile de viaţă stabilite de oameni în favoarea unora şi defavoarea altora. Uitaţi-vă la Constituţia Românilor, o bătaie de joc a jidanilor, escrocilor la adresa gloatei, turmei de români.
      Pe mine nu mă interesează respectarea acestei „legi” stabilită de nişte escroci şi adoptată cu sprijinul idioţilor. Pe mine mă interesează, în primul rând, binele neamului meu şi, în al doilea rând, binele întregii omeniri. Sau poate invers; nu ştiu, Tatăl ştie.
Postat, sâmbătă, 27 noiembrie 2010, ora, 7:53 pm



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu